2016. május 16., hétfő

170

A legmagasabb kiszálló!
Szoktam jelentkezni, hogy én vagyok de ez nem hat meg senkit!

Remélem már látszik a fejlődés az eddigi gyakorlások eredményeként, ha így van, itt az ideje a kedvenc kiszállódra gyúrni!
Ugye van kedvenced?
Nem baj ha nem a megszokott, példa kedvéért, én a D 10 -re dobtam az elején mert a könyvespolcban lévő táblán ezt a szektort tudtam a legkényelmesebben eltalálni.
Az első versenyemen meg is kérdezték, hogy miért nem dobtam a kiszállóra, miért kerekítek tovább? Mert ezt tudom kidobni.

A Clubban régóta játsszuk ezt a közkedvelt játékot, általában gyorsan lemegy, lehet belőle sok nyert legig tartó kis bemelegítő versengést kreálni.
Volt olyan idő is, hogy 120-170 -ig az összes kiszállót beírtuk üdítős kupakokba és minden edzésen más-más számot húztunk. Így változatossá tettük a kiszállók gyakorlását, mindenki kiválaszthatta a neki kedvező utakat és nem vált egyhangúvá a dolog.
Még megvannak a kupakok.

Kezdjétek el gyakorolni a 170 DO játékot és fejlesszétek ízlés szerint!
1 kör - mesés!
Ha te kezdtél az ellenfeled már nem is jön!
2 kör - őrült jó!
3 kör - kiváló!
4 kör - elfogadható.
5 kör - gyakorolj többet!
6 kör - kezdd el azonnal újra és figyelj oda!
7 kör - add le a szerelést, vagy majd csak holnap vedd elő a nyilakat újra!

Jó játékot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése