2016. május 4., szerda

A Magyarok nyilaitól

Eddig majdnem sikeresen megóvtuk Európát hiszen csak egy játékosról Bezzeg Nándorról neveztek el nyílkészletet.

Persze megvettem, most kisfiam (199 cm.) riogatja vele a Skótokat, de a Clubban is megtalálható!
Miután a felszerelés kiválasztása nem egyszerű, a tengernyi lehetőség között csak sok úszkálással léphetsz a "megvan!" szigetre, aztán újra a cápákkal hemzsegő vízbe, majd "mostmárbiztosezaz", és még meg sem száradsz, jön az új csodacucc...tovább is van, mondjam még?

Ha mákod van elér az ópium érzés, elsőre beletrafálsz!
Tehát miután nem egyszerű, kezdetben nyomozd ki kinek van ilyen Magyar nyila itt a PDC-ben és ha megengedi próbáld ki!
Aztán szerezz olyat aminek bumszli van a végén, egyesek orr nehéznek hívják, nem utolsó sorban egy semleges hengerest is próbálj, hátha lehengerel!

A legfontosabbat Taki fogalmazta meg, "ha tetszik a nyilad az -na mit is mondott? -fél siker? -plusz tíz százalék?-fél győzelem?"
Mindegy miként hívjuk, lelki nyugalom, jó ránézni, a miénk!

Ha ügyes vagy szerzel használtan egy tungsten (vékonyabb, szebb, jobb) ötvözetű nyilat és azt használod egy darabig!
Úgy is csak oda megy ahová dobod!
Késöbb kutatómunkád eredményeként megveheted újonan is de ha ezzel sem minden OK. akkor többet kell edzened.  Vagy nem többet csak elmélyültebb gyakorlással!!!


Na vegyük úgy, hogy a végleges nyilat használod, de jaj most mi történik!?!
Mennyi minden változhat még?
Atyaég!

Szárad milyen van? Drága legújabb, szép fém?
Nekem azt mondták a régiek (hú de nehéz volt megfogadni) hogy az olcsó műanyaggal dobjak, jobban megéri anyagilag és a használhatóságát tekintve is!
Na jó...De! Mekkorát? Minit, midit, hosszút? Persze! Tudod, igazad van!

Komolyabban: Nézd meg merre lóg vagy áll a táblában (a nyíl) és ahhoz képest korrigáld.
Egy Harrows katalógus hátoldalán van egy ilyen ábra, onnan okosodhatsz.

Jó ez is sikerült, huh, de jaj mit tegyek a végére?

Hát pontot nem.
A legegyszerűbb ha a gyártó által kínált tollakkal ékeskedsz de ha nem tetszik válassz más színűt.
Ha ez sem a jó, akkor lassíthatod a nyíl sebességét szövet tollal vagy rücskösökkel, gyorsíthatod keskenyekkel, de választhatsz nagyobb méretű tollat is.
Vannak Clubtársaink akik keskeny tollat használnak, többen lágyabbat, "normál méretűt".
Jelenleg én nagy méretű sima felületű ridegebb kiképzésű tollakat rakok a nyíl végére.

Az én sztorim:
Nyilak ügyében egy világbajnok állított vágányra, Eric Bristow, az Ő Silver Arrows készletével kezdtem, mely nem az ideális megoldás volt. Továbblépve, a személye és a kipróbált termék miatt megvettem ennek profi változatát!


Néha eltántorodtam, például Bezzeg miatt, de igazából nem volt más készletem.
Ebből a szériából (Power point, Gold) soft és steel nyilakat is egybevéve hetet fogyasztottam.
Mákom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése